Subject: Teid on kaasatud eelnõu üle vaatamisele
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 23 Feb 2024 14:03:28 +0200

Jõelähtme Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/01423 
aadressile Harju maakond, Jõelähtme vald, Rebala küla, Kuuse tn 2 
(Päikeseelektrijaam 10kW) ja soovib teid kaasata eelnõu üle vaatamisele.

Kaasamise kutse põhjus: Piirinaabrina olete kaasatud Rebala küla Kuuse tn 2 
kinnistule päikeseelektrijaama paigaldamise ehitusloa menetlusse. 
Dokumentide vaatamiseks peate ennast sisse logima ehitisregistrisse. 
Dokumente saab näha aadressil www.ehr.ee: Töölaud - Minu dokumendid - Kutsed 
minu kaasamiseks. Avamine toimub menetluse numbrilt. Dokumentide alt leiate 
koos taotlusega esitatud dokumendid. Projekti alla laadimine on nupust 
„Laadi projekt alla“. Oma seisukoha palun esitada samas keskkonnas kaasamise 
kutses määratud tähtajaks. Juhul kui Te eelnimetutud tähtajaks oma 
seisukohta ei saada, eeldame vastuväidete puudumist loa väljastamisel.

Materjalidega tutvumiseks on vajalik ID-kaardi, mobiil-ID või smart-ID-ga 
sisse logida e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/26897794> . Abimaterjaliks 
on loodud kaasamiskutsele vastamise videojuhend 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/help/training-materials> .

Kui kaasamiskutse on tehtud juriidilisele isikule, siis kutsele on võimalik 
ehitisregistris tagasisidet anda, kui olete sisse loginud juriidilise isiku 
rollis. Kui teil puudub juriidilise isiku roll, võtke palun kasutaja 
registreerimiseks ühendust [email-masked].

Arvamust eelnõu kohta ootame kuni 04.03.2024 (k.a). Pärast selle tähtaja 
möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Jõelähtme Vallavalitsus) või menetleja (PIRET HAAS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister